Go Back   Aleviweb.com - Alevi Alevilik ve Aleviler Forumu > Üyelerin Mekanı > Üye Günlüğü (Blog)

Üye Günlüğü (Blog) İsteyen üyelerimiz burada kendileri için bir konu başlığı açıp blog olarak kullanabilirler.

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 13.02.2009, 20:30   #21
Yazar
patth
Forumla Bütünleşmiş
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 28.12.2007
Bulunduğu yer: ÇAPA daha da gelmem
Mesajlar: 1.133
Memleket: ÇORUM
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 63
İtibar Puanı: 1276
patth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı varpatth görkemli bir forum yaşantısı var

Ettiği Teşekkür: 1.110
734 Mesajına 1.729 Kere Teşekkür Edlidi


Standart

Alıntı:
44arguvanlım44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yarın ufak bir operasyon geçireceğim için bi süreliğine aranızda bulunamayacağım ve yazılarınızı okuyamayacağım bi süre

Hoşçakalın demeyeceğim çünkü hiç kullanmadığım bi kelime..hoşçakal kelimesi geri dönmemeyi ifade ediyor bana..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..kendinize iyi davranın ve yüreğinizin güzelliğini yaşayın...
şimdiden geçmiş olsun,,
allah şifa versin..
umarım önemli bişi yoktur..

sen hoşçakal demiyorsan,
bizde güle güle demiycez
gelince bi hoş beş yaparız artık..
selametle..

patth Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
patth Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Alt 16.02.2009, 07:31   #22
Yazar
barışcan
Forum Katılımcısı
 
barışcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 22.11.2007
Bulunduğu yer: arguvan
Mesajlar: 141
Memleket: MALATYA
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 41
İtibar Puanı: 88
barışcan yakında sevilen bir üye olabilir

Ettiği Teşekkür: 327
63 Mesajına 107 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

Alıntı:
44arguvanlım44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yarın ufak bir operasyon geçireceğim için bi süreliğine aranızda bulunamayacağım ve yazılarınızı okuyamayacağım bi süre

Hoşçakalın demeyeceğim çünkü hiç kullanmadığım bi kelime..hoşçakal kelimesi geri dönmemeyi ifade ediyor bana..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..kendinize iyi davranın ve yüreğinizin güzelliğini yaşayın...
Çok geçmiş olsun can.Allah şifa versin.

barışcan Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
barışcan Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Alt 02.03.2009, 19:51   #23
Yazar
44arguvanlım44
Tecrübeli Üye
 
44arguvanlım44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 06.01.2009
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 82
Memleket: MALATYA
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 36
İtibar Puanı: 33
44arguvanlım44 iyi yolda gözüküyor

Ettiği Teşekkür: 36
30 Mesajına 51 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

ben geldimmm tam anlamıyla olmasada iyileştim sayılır..barışcan ve patth dışında kimse geçmiş olsun dememiş bana aşkolsunn arkadaşlar yaa küscem sizlere alınganlığım üzerimde ameliyattan beri ne de olsa ilgi istiyor insan demi yani..neyse artık yazdım bunları bi kenara arkadaşlar

sizlerle tekrar birlikte olmak mutlu etti beni..görüşmek dileğiyle..kendinize iyi davranın olurmu..

___________________İMZA___________________
Bütün yollar insanın gönlüne çıkar...
44arguvanlım44 Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
Alt 02.03.2009, 19:54   #24
Yazar
44arguvanlım44
Tecrübeli Üye
 
44arguvanlım44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 06.01.2009
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 82
Memleket: MALATYA
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 36
İtibar Puanı: 33
44arguvanlım44 iyi yolda gözüküyor

Ettiği Teşekkür: 36
30 Mesajına 51 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

sizleri özlemişim cidden arkadaşlar...

___________________İMZA___________________
Bütün yollar insanın gönlüne çıkar...
44arguvanlım44 Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
Alt 02.03.2009, 19:57   #25
Yazar
44arguvanlım44
Tecrübeli Üye
 
44arguvanlım44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 06.01.2009
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 82
Memleket: MALATYA
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 36
İtibar Puanı: 33
44arguvanlım44 iyi yolda gözüküyor

Ettiği Teşekkür: 36
30 Mesajına 51 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

..özlüyoruMM..
Neden olduğunu bilmeden garip bir duygu saplanıyor yüreğime..
Kendim bile anlam veremiyorum sahipsiz bakışlara.. Herşeyin sonunu getiren ben, o eskiyi özleyen gene ben oluyorum.
Garip…
Farklı duygular besliyorum hayata karşı.. “O” ne düşünürse ben tam tersini düşünüyorum.
Bu fark çekiyo birbirimize.. Sonra gene kafam karışıyo. Dalıyorum maziye. . .

..özlüyoruMM..
Bakışlarını özlediğimi fark ediyorum yokluğunda.
Bir başkasıyla görünce içim acıyo,yüreğim kanıyor.
KaL demeyi ne çok isterdim oysaki.. Ama diyemedim.
Zavallı yüreğim acıya yatkın nasıl olsa.
“Git” desemde, git-meseydin ya sen.. Acıyı yaşatmasaydın ya bana.. Düşünemeseydim keşke seni..

..özlüyoruMM..
Bir tutam sevgiyi özlüyorum. Bana verdiğin bir sevgi cümlesiyle hayata bağlanmayı özlüyorum.
Gidişini hatırlıyorum.Oysaki ben yollamıştım seni. Ben istemiştim bu acıyı.. Dayan yüreğim! ‘Gelip geçici bir heves’ de geç..
Bu da geçicek !

..özlüyoruMM..
Elele yürüyüşler aklıma geliyor bir sevgili gördüğümde..
Kokun tütüyor burnumda.Kıyafetlerimde bir ’sen’ , yollarda bir ’sen’ , hecelerimde bir ’sen’ , aklımda bir ’sen’ . .
Sen de özlüyorsun, biliyorum. Ama gel diyememki sana.. Tekrar başlatamamki..
Nekadar özlesem de, yüreğime hapsetmem gerekiyorki. .

..özlüyoruMM..
Seni görebilmek için verdiğim çabayı.. Buralar buram buram hasret kokuyor. Yine eski ben..Yine aynı ben..Yine sen’siz ben.. Buralarda aynı.. Gidişlerde bir ’sen’..

Şimdi öyle garip bir haldeyimki.. Kimse çözemiyor bu halimi. Susuyorum, çatışma oluyor. Oysa, sadece susarak özlüyorum seni. . .

___________________İMZA___________________
Bütün yollar insanın gönlüne çıkar...
44arguvanlım44 Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
Alt 02.03.2009, 20:00   #26
Yazar
ALİ ASGAR
Forumu İyi Bilen
 
ALİ ASGAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 28.12.2007
Bulunduğu yer: ESKİŞEHİR
Mesajlar: 484
Memleket: ÇORUM
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 48
İtibar Puanı: 472
ALİ ASGAR bulunduğu yerlere neşe getiriyorALİ ASGAR bulunduğu yerlere neşe getiriyorALİ ASGAR bulunduğu yerlere neşe getiriyorALİ ASGAR bulunduğu yerlere neşe getiriyorALİ ASGAR bulunduğu yerlere neşe getiriyor

Ettiği Teşekkür: 937
262 Mesajına 599 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

Geçmiş olsun, daha yeni gördüm, diğer canların da duyarsız olduğunu sanmıyorum.Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

___________________İMZA___________________
Ten fânidir can ölmez. Çün gitti geri gelmez.Ölür ise ten ölür, canlar ölesi değil... YUNUS EMRE
Akıllı kişi; Allah’ ın sırlarını gözlemekten doğan zevk ve şevk ile çoşmaktadır. Gafil ise yaradanın kendisine dost mu? Yoksa düşman mı? olduğunu kara kara düşünmektedir. Yüce dalganın üzerindeki saman çöpü ise engin denizin kendisi ile uğraştığını zanneder.Ne gaflet... ÖMER HAYYAM
ALİ ASGAR Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
ALİ ASGAR Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Alt 02.03.2009, 20:10   #27
Yazar
Caspian
Kıymalı Makarna
 
Caspian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 25.02.2009
Bulunduğu yer: Ev
Mesajlar: 320
Memleket: HATAY
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 40
İtibar Puanı: 226
Caspian hakkında olumlu dusunceler mevcutCaspian hakkında olumlu dusunceler mevcutCaspian hakkında olumlu dusunceler mevcut

Ettiği Teşekkür: 90
118 Mesajına 177 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

Alıntı:
44arguvanlım44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben geldimmm tam anlamıyla olmasada iyileştim sayılır..barışcan ve patth dışında kimse geçmiş olsun dememiş bana aşkolsunn arkadaşlar yaa küscem sizlere alınganlığım üzerimde ameliyattan beri ne de olsa ilgi istiyor insan demi yani..neyse artık yazdım bunları bi kenara arkadaşlar

sizlerle tekrar birlikte olmak mutlu etti beni..görüşmek dileğiyle..kendinize iyi davranın olurmu..
Geçmiş olsun
Ne ameliyatı oldun , ben yeniyim bu arada görsem derdim g. olsun diye

___________________İMZA___________________
Akllı olan KEMAL , cahil olan MAL ister


Hz.ALİ
Caspian Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
Caspian Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Alt 02.03.2009, 22:58   #28
Yazar
KARARTI
AYIN ŞAİRİ
 
KARARTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 25.11.2006
Mesajlar: 1.186
Memleket: ERZİNCAN
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 63
İtibar Puanı: 853
KARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahipKARARTI parlak bir geçmişe sahip

Ettiği Teşekkür: 902
522 Mesajına 1.149 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

yavas yavas
sacların ayrılmıstı ruzgardan.
artık bir başınaydın bir güz şarkısında...
rüzgar değildi yüzüne çarpan..
ayrılıkların son istasyonda toplanmışlardı
sıra sıra
ve kompartman kompartman..
bir güz şarkısı bu
ne saçların rüzgardı
ne rüzgardı çarpan yüzüne..

KARARTI

___________________İMZA___________________
GiTmE KaL DeSeM BeNdE SeVdİM DeSeM.......
KARARTI Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
KARARTI Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Alt 03.03.2009, 09:38   #29
Yazar
44arguvanlım44
Tecrübeli Üye
 
44arguvanlım44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bilgiler

Üyelik tarihi: 06.01.2009
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 82
Memleket: MALATYA
Cinsiyet:
 
Fikirler Tecrübe Puanı: 36
İtibar Puanı: 33
44arguvanlım44 iyi yolda gözüküyor

Ettiği Teşekkür: 36
30 Mesajına 51 Kere Teşekkür Edlidi
Standart

Alıntı:
Caspian Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçmiş olsun
Ne ameliyatı oldun , ben yeniyim bu arada görsem derdim g. olsun diye
neyse caspi gördüğünde söylersin beni artık tşk ederim..hoşgeldin bu arada

___________________İMZA___________________
Bütün yollar insanın gönlüne çıkar...
44arguvanlım44 Ã?evrimdıÅ?ı   Alıntı ile Cevapla
44arguvanlım44 Kullanıcısına bu mesajı için 1 üye teşekkür etti:
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Yazılan yazılar ve yayınlanan resimlerin tüm hakları yazan kişiye aittir. Site hakları Aleviweb.com adına saklıdır.

Yandex.Metrica